det var den elfte april igår..

Hej!
Gud, vilket väder det är! Så sjukt skönt! Men ändå sitter jag vid datorn?! Skulle egentligen bara vilja gå ut och lägga mig mitt på gräsmattan.. Men det kommer jag inte göra! Massa myror.. BLÄ!
Idag har inte skolan varit jobbig alls! Måndagar brukar annars vara riktiga blä-dagar.. men inte idag! :D
Helgen som precis har varit har innehållit en hel del fotboll vill jag lova. I både lördags och igår kväll spelade jag match och jag hann även med att vara publikvärd på HIF igår.. Det var typ kallt! Under helgen har jag även hunnit med att träffa min kusin! :D
Nä, nu ska jag skriva en önskelista! Vet inte varför eftersom att det typ är lite mindre än två månader tills jag fyller år, men det dök upp en massa saker i huvudet som jag vill ha så det är lika bra att skriva uppe dem! Hihi..
// J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0