Heeey, heeeey

Hejsan!
Idag är det en av mina närmaste vänners födelsedag! ♥ Elin fyller alltså 16 idag, så jag har precis varit hemma hos henne och fikat. Sen fick jag GÅÅÅ hem :( Det var långt men det gick ändå snabbt eftersom att jag hade varit duktig och tagit med mina hörlurar. Med lite musik går allting snabbare! hahah, eller inte..
Nästa vecka kommer inte bli rolig vill jag lova! TRE prov och en massa fotboll så jag kommer inte ha en enda lugn stund. Och dessutom är ett av proven i SO (= plugga riktigt mycket för att få bra resultat). Jag lär få börja läsa lite på det ikväll så jag inte sitter med allt imorgon. Det är inte heller kul, att plugga på en lördag! På helgen ska man faktiskt vara ledig. 
Dessutom ska bilduppgiften som vi har jobbar med hela terminen, vara inne på torsdag. Jag valde nog en liiiite för stor uppgift, men jag SKA bli klar!
Så, det är väl lika bra att sätta igång med ritandet nu..
Train - Hey, Soul Sister <--- Riktigt bra låt!
Vi hörs! 
// J.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, tack så jättemycket för presenten! :D love u <3

2010-04-25 @ 01:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0