fredagen den 13:e.. HALLEDA!

Hej!
Gymnasiet gör mig nervös får jag faktiskt lov att säga! Det är ändå mer än en veckan kvar innan det att dags att börja, men jag är lite skakis redan! Kan bara tänka mig hur det kommer vara dagen annan... För att göra saken ännu bättre, så ska jag på läger FÖRSTA dagen. Jag menar, HALLEDA!!!!
Eftersom att det var väldigt länge sedan jag skrev sist, har jag hunnit med att göra en hel del. Jag har varit på Kreta (!), träffat en del kompisar, varit sjuk och spelat Eskilscupen. Det var vårt sista år det här året, så vi ville ju verkligen vinna! Det gick ju dock inte hela vägen, men en kvartsfinal i A-sluspelet är faktiskt inte så dåligt om man tänker efter. Cupen erbjöd inte bara en massa fotboll utan laget hade det väldigt kul tillsammans vid sidan av. Fast man blev lite rädd om nätterna må jag säga. Så rädd som jag var den sista natten har jag nog aldrig varit innan!
Jag ska försöka att lägga upp lite bilder från Kreta, men det får bli lite senare för nu ska jag åka och köpa godis! :D
Ha det!

// J.

Kommentarer
Postat av: L.

nionde & tionde gången ;)

2010-08-14 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0