Lördag!

Hej!
Ja, jag har inte varit speciellt aktiv här på bloggen, men jag får väl skylla på att det har varit en väldigt stressig vecka. Dagarna har mest gått åt till skola, plugg och fotboll. Vi har haft två nationella prov och ett religionsprov, och religionen gick inte ens bra. GUUUUUUD! 
I torsdags hade vi fysträning med fotbollen och det känner jag fortfarande av i armarna. Ja, min träningsverk är inte att leka med. Och dessutom har jag fullt med blåmärken överallt som inte gör saken bättre. Nä, nu börjar jag klaga igen, åhhhh.

Idag har jag varit en vända på VÄLA (L) Kom hem med två tröjor, ett par örhängen, nagellack (ovanligt) och litta annat :P

Nä, nu ska jag fixa ett kort till min kära mamma och ta en dusch för ikväll ska jag träffa my friends :D wiiii!

// J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0