ÄNTLIGEN MINA! ♥

Hejsan!
Eftersom att blogg.se klabbade igår får jag skriva det jag skulle skriva då, nu! Okej, den meningen lät ju inte bra, men ni förstår nog vad jag menar ;)

Dagen började med att jag och min moder åkte in till Helsingborg och köpte två lampor, ehm.. ja.. Det gick ganska snabbt så det dröjde inte länge förrän jag var på Väla. Gick mest runt, hittade lite grejor som jag ville ha, men mina pengar ska faktiskt sparas lite.. Iallafall tills typ nästa helg eller något ;) Fast att jag inte skulle köpa något så kom jag ändå hem med en tröja och ett par skor. Dock betalade jag inte för skorna själv.. Puuh! TACK!
Det blev ett par babyrosa converse, ihhhhhhhh! De har jag spanat in ett tag, om man säger så ;)
Då jag kom hem skulle jag egentligen plugga lite, men det orkade jag inte. Så därför sitter jag med allt idag! Dåligt beslut faktiskt! Aja, det går nog snabbt, hoppas jag ;)

Nä, nu borde jag egentligen plugga.. fast det får ändå vänta lite..

ÅHHH! längtar inte tills imorgon! Då börjar dödensvecka! ATTANS!



 

Kommentarer
Postat av: JW

man måste gilla läget, gillalala läger gilalala gilalala gilalala lägeeeeeet

2010-02-01 @ 19:39:34
URL: http://rejowe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0