Hej!
Det var länge sedan man skrev något här, har väl egentligen ingen anledning till att inte ha gjort det heller.. Men nu skriver jag!
Den här veckan har väl varit helt okej, inte så mycket att göra i skolan och inte så mycket att göra efter skolan heller. Det är så det ska va, bara att ta det lugnt! Men de två närmaste veckorna kommer förmodligen inte vara lika lugna, vecka 5 kommer va rena tortyren! ÅHHHH! VILL INTE!

Imorgon ska jag hem till min pappa och då ska min farmor firas! Jag tror iallafall att det skulle vara imorgon, annars blir det väl på söndag. Hittar väl säkert på lite annat också, men inget jag vet just nu.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, har inte duschat efter vårt idrottspass nu sist på skoldagen.. vilket äckel jag är! Och en sak till, VEM LÄGGER EN IDROTTSLEKTION KLOCKAN 13.50, EN FREDAG?! Tänk lite...

_______________________________________________________________________________________________

Hade tänkt att lägga upp en bild också, men det funkar ju såklart inte -.- Så den får ni se någon annan dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Hade du kul hos farmor? Trist att jag inte kude komma. men du får säga till nästa gång du e hos din far så kasnek du kan komma till migo så kan vi hitta på något eller bara gå på stan :)

2010-01-26 @ 03:21:24
URL: http://metrobloggen.se/garbera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0