Idag..

Hej!
Idag har jag först varit i skolan. Det var inte speciellt kul, men det är det väldigt sällan. Det jobbigaste var ändå när vi väntade på bussen hem.. Den var 11 minuter sen (!) och dessutom var det inte den vanliga 220:an. Det var en sån gammal, äcklig buss. BLÄ! Tur att det inte tar så lång tid att komma hem..

Nu på eftermiddagen har jag inte gjort något speciellt, mest chillat. Skulle egentligen se "avatar" med ett par kompisar ikväll, men det kom lite saker emellan, så det får bli en annan gång för mig.. :/

Nu har jag ont i huvudet! Jag har faktiskt kommit på en sak.. JAG HAR ALLTID ONT NÅGONSTANS! Det säger till och med Elin... Nä, nästa vecka ska jag itne ha ont! HAHA, får väl se hur länge det håller..

/J.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, men det har du ju! :D<3

2010-01-16 @ 00:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0