KAAAALLLT!

Hej!
Idag är det kallt, om du inte redan har märkt det. När det är kallt ska man dricka varm choklad, men det gör inte jag. BUHU! Jag kanske ska gå och fixa lite? Äh, det får bli senare..

Igår var jag ute och gick jätttttemycket! Jag, Elin, Erika, Maja och Ella delade ut lappar till HELA Glumslöv. Det var jobbigt och det tog tre timmar att dela ut lappar till HALVA Glumslöv. Det jobbigaste var att Elin och Maja blev klara mycket tidigare än jag, Erika och Ella. När Elin och Maja var klara med sitt område hade vi typ halva vårt kvar.. Men det blev gjort ;)
Jag trodde att jag skulle vara helt död idag när jag vaknade, men det var jag inte! Så då satte jag igång och ritade. Jag kan kanske visa vad jag har ritat här på bloggen senare, om jag orkar ;)

Ikväll har jag fotbollsträning. UTE. Det kommer bli kallt. Men det får man tåla.

Ha det bra ni som ska vara inne, eller ja, ni som ska vara ute också! ;)

/ Joooohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0