MÅNDAGAR! BLÄÄÄ!

Hellojs!
Idag var det skola som vanligt! Jag hatar måndagar, har bara sånna tråkiga lektioner då! Och sen hjälper det inte att ha ont i huvudet och halsen också! Jag vet att jag inte skulle ha ont någonstans den här veckan, men ja.. Det har jag redan! Jag kunde alltså inte vara med på idrotten idag, men jag missade inget roligt iallafall! HÖJDHOPP! Hur tråkigt är inte det! Okej, jag tycker nog det är tråkigt eftersom att jag är riktigt dålig på det, men jag kan faktiskt inte! Friidrott, redskap och basket är det tråkigaste som finns. ÅHHHH! Fotboll är det enda som är roligt!
Fy, vad jag klagar hela tiden! Får ta och sluta med det också..

Nä, nu ska jag gå och kolla på one tree hill som jag redan har missat lite på :O, och okväll är det "uppstartsmöte" med fotbollen! JIIHOOO! ;)

/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0