Today!

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan vilket inte var speciellt kul, som vanligt ;). Men jag har iallafall börjat på mitt slöjdarbete! Jag ska typ sticka och virka en kort kofta typ. Lite svårt att förklara men jag kommer förmodligen visa den när den är klar.
Jag har även träffat Elin lite idag. Vi var ute och fotade lite, men det var lite kallt. Men det blev några fina bilder ändå! Alla var kanske inte så seriösa, men ja..

Nu ska jag plugga lite och lite senare är det NAVY CIS! Åhh, vad jag har längtat! ;)

// J.




Så kan det se ut när Elin och jag leker ;) Kommer nog några bilder på Elin också, men det får jag nog fråga henne om först.. haha

Kommentarer
Postat av: johannaejdelind

riktig fina bilder!:)<3

2010-01-31 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0