KRETA PÅ LÖRDAG!

Hallojs!
Sitter och gungar med till Måns ljuva stämma - ovanligt va? Em, nej.. Inte speciellt.
I alla fall, samtidgt skriver jag min lilla packningslista för att det sedan ska gå snabbare att packa. Jag ska packa för att jag och min pappa beger oss till Kreta på lördag! WIIHOOOO! Det ska bli rent ut sagt - SKITKUL - speciellt att åka till mitt favoritställe! Hehe, visar bilder på det när jag kommer hem!
Idag har jag varit på marknad i Sjöbo! Jag hade egentligen hellre åkt till Kivik, men eftersom att jag är borta då den är, fick det bli Sjöbo istället. Det är väl egentligen ingen större skillnad, så det gick bra detta med! 
Med mig hem hade jag ett par örhängen, ett armband och lite annat krimskrams.
Nä, nu får jag återgå till mitt packande..
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0