Halmstad!

Hej!
För ett tag sedan kom jag hem från Halmstad! Ett par lag åkte upp dit igår och bara hade det allmänt roligt. Vi bodde på Grand Hotel och vi hann även med att leka på Arosfortet och litta annat. Det har faktiskt varit väldigt roligt, även ifall mitt lag kom näst sist på Arosfortet (fångarna på fortet). Men iaf.. GO LAG 100! Vi var faktiskt bra, klarade faktiskt några rum. Vissa var helt konstiga och vissa var sjukt roliga. :D

Om en timme ska jag bege mig ner mot ip för att sedan åka till Borgeby och spela match. Det ska bli roligt! :)
Så nu får jag gå och packa lite, sen är det dags !

Okej, inte speciellt meningsfullt inlägg men ja..

// J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0