zelmerlove ♥

Heeeelllu!
Idag fick jag vakna tidigt eftersom att min käre fader skulle hämta mig innan mitt nästförsta spinningpass! Jo, det är sant! Idag har jag varit på spinning! Ehm, ja.. Det var mycket roligare än att bara jogga så jag kommer nog fortsätta med spinningen ett tag till i alla fall!
Idag har jag även hunnit med att köpa mig en jeansjacka (eller min pappa köpte den till mig, merci!) och jag har även testat värmebänken i Norra hamnen! Den har ju funnits ett tag, men jag har inte hunnit testa den. Men idag var det minsann dags! Den var varm..

Btw, ni har väl inte missat att "jakten på Julia" har premiär den 20 mars! WOHO! Där söker min älsklings-Måns efter sin Julia för kunna delta i teatern "Romeo och Julia". Gissa om jag hade velat vara Julia.. men det får väl räcka att åka och kolla, för det SKA jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0