Äntligen ledig från den hemska skolan..

Hallojs!
Idag har jag spelat match mot Hittarp. Det blev 2-2 men med tanke på att vi nästan mötte hela deras damlag så tycker jag att vi ska vara väldigt nöjda med att spela oavgjort.
Just nu sitter jag och tittar på "Narnia - häxan och lejonet", är inte det typ en skitbra film? Kanske lite barnslig, men det gillar ju jag.. Även fast jag har sett filmen ett antal gånger, så vill jag se den igen. Det är nog mest för att SO-arbetet är så sjukt jobbigt och otroligt svårt att komma igång med. Det ska lämnas in på tisdag och jag har inte ens börjat. Herregud, detta är inte bra! Man ska inte börja med arbetet bara några dagar innan det ska lämnas in..
Nä, nu ska jag lägga undan SO:n och koncentrera mig på filmen Ska försöka att inte tänka på SO:n, men det är antagligen dit mina tankar kommer dras och typ.. en kvart?
// J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0