NVR1E <3

Det här med att blogga är kanske inte min starka sida, men ska faktiskt försöka bättra mig! 
Det har hänt en heeel del i mitt liv sedan sist, börjat på ny skola, mycket fotboll och en hel del annat.

Skolan är faktiskt så jäkla bra! Jag stortrivs och min klass.. Ja, den hade nog inte kunnat bli bättre! Sjukt trevliga människor och mycket skratt varje dag. Allt från brandorama till dramalektioner speglar väl dagarna, och lite matte och sådant såklart. 
Man märker hur mycket man utvecklas på bara sju dramalektioner, i början var man en stel pinne som knappt vågade ta för sig och nu flamsar vi runt allihopa och improviserar som om vi aldrig har gjort något annat!
Fotbollen har väl gått förvånansvärt bra, trea i serien är inte så illa! Mitt nageltrång (låter mesigt, men det gör så jäkla ont!!!!!!) har väl förstört lite för mig nu på slutet, men det SKA gå över snart, annars dör jag.. typ.
Idag funderar jag på om jag ska måla min cykel som jag har haft som projekt sedan i augusti, men det lär väl inte bli idag heller. Borde vara glad om jag har målat den i april..
Duktiga Frida som har tagit bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0